Monday, March 7, 2011

vacation with felda

Haii...
mud untuk menulis tiade kerana terganggu emosi oleh insan2 tersayang...
Entry kali ni aku nak bercerita tentang sepanjang aku duduk umah..
aku berkecimpong dalam dunie aku yang dulu..hahhaa..
tapi semua yang aku buat hanye untuk memenuhi ruang hati yang kosong..
  
Okey...let me view my sweet pic with adek2 tersayang dan kakak2 yang dihormati..

aku kat situ kaku sebab pening kepale
partner.tidak lesbi okay
bersame wanie yang sedang sunyi, tapi senyum tetap manis

sebenarnye minggu menari ni amat memenatkan..
yelah siang aku bekerja..ptg latihan..
balik latihan,bile ade pasar mlm,pg pasar malam..
balek bile dah jam 8.00 pm..
maghrib pon da sipi2..
then pkul 9pm keluar semula...
balek da dekat 11pm
balek da penat then zzzzZZZ..
korang tau je lar kan aku kaki tidoq..

bangun pagi then keje then bermule la rutin harian macam td..
sampai la tarian sebenar di jengka 9..
banyak kali tertunda..
tapi bersabar je lah..

lepas menari dekat Jengka 9,
ade perasmian gali Biomass(tah aku pon tak tau)
yang aku tau mase tu nak balik nak tidoq...
hehehe

pesembahan bjalan lancar even kain intan terlucut..hahaha
tp kami tetap cool n smile je..



pastu aku balik dalam pkul 12..
dengan muke tak cuci aku trus tidoq samapi pkul 3..
tambah pulak aku saket kepale sgt2..
maybe coz make up tebal?huhu
kemudian dikejutkan akak aku untuk hantarnye ke bandar pusat..
dengan terpakse aku pon hantar die ditemani dgn inas sofea..


inas sempat lagi pow aku nak beli syampoo dea..
aku pon bawak g pasaraye yang tak berape popular tu.hehe
bile da masuk inas pegi ambik honey star kotak besar bunye..
jadi nak taknak kena la bayar nt die mengamuk..theeheee
 ni la crite aku spanjang hari persembahan tu..


oh yee sekarang aku baru balik dari bandar pusat..
membeli colouring book inas sofea sbb dea da nanges2 mintak dibelikan..


sape2 yang bace blog aku ni follow la ye..
sian belog aku sunyi..
maaf kalau korang bosan.. =)


by farah 18:22

No comments: