Thursday, March 3, 2011

Bila Terasa Rindu

Assalamualaikum...
Salam satu Malaysia..
lamenye tak update blog..kemalasan berlanar2 katekan..
aish...spanjang tak blog mcm2 bende aku buat..
owh ye lupe nak bagitau yang aku sedang praktikal di private firm...
hehehe..ade elaun..duk dgn parents..ade projek..
berpanaslar aku kan..maka jerawat pon naik btimbun2..
tp tak pe aku makan VCO..hhehe..tengs kepade Irine Nadia atas pengetahuan yang diberi...
duk dgn adik2..makan tanggung, berak cangkung...aish!pengotor...ngeh3x


Nak bercerita pasal praktikal ni...
kadang-kadang best,seronok,tapi.........
tak suke bile badan penat..jadi mood untuk bekerja hilang..
so untuk kurangkan badan aku jadi cepat lembik + lemah + longlai +letih,
aku terpakse kurangkan tdo aku..sesungguhnyemase tdo aku bagaikan emas..
terpakse tolong mama kat rumah..eh2 bukan terpakse mama,tp ikhlas...
aku lunakkan diri aku dgn bende2 lain..
bende2 lain? adelar kan..contohnye tgk tv 24 hour..
layan cite indon..kejora dan bintang..
hehehe...

Keje jugak menyesuaikan aku dengan enviroment sekeliling..
care cakap dgn owg lebih tue, org mude..
kene lar sopan santun kan... =)
nanti ade pulak yang tak kene kan...

Aku g pjabat naek kereta..
kadang-kadang aku tpakse merempit ok..
means aku kne bawak modenas kriss ayah aku..
memang seronok sbb helmet dea tak de visor..
so korang boleh bayang tak muke aku pkai helmet??
arghh tak suke...
tp takpe la bukan de sape pandang..
aku wat gamble jek...hehehe

okey ni aku tengah bosan bile g site..
so aku bgalak lar dengan camera gold aku tu...

SENGAL!!
                                                                        
                                                                    


Tak tau lar pandang sapo kan...
                                                              
Sampai kat sni je lar aku bercerita..
acttually tgh keje tp penyelia aku takde..
so gunekan mase ni untuk coret jap..hihihi
Ksian belog aku tak ramai org follow...
korang2 follow la yerk =)
babai.....


No comments: