Tuesday, August 10, 2010

my luvely gadget...

salam sejahtera..
salam satu malaysia..
salam untuk semua..
kebosanan yang teramat sangat pakse aku untuk melayan blog ni..
blog..blog..dan berblog...

tangan aku ni tak tau nak tulis ape..
aku critekan lg kisah hdup aku ye..
mak aku belikan aku laptop jenis hp tahun lpas..
aku sayang sgt laptop tu..

sebelum tu aku pkai jenis compaq..
yang compaq tu agak berat compare dgn hp tu..
ape2 pon aku trime je pemberian mak ayah aku..

then bulan lime taun lpas jugak...
mak aku berikan aku Nokia 5800
mase tu handphone tu bru keluar..
skarang ni da jatuh harge handphone tu..
and handphone tu pon da byk virus yang masuk..

aku tak reti sket jage barang2 ni..
kakak aku slalu marah2
''fara jage sikit barang2 mama kasi tu''
dan aku pon jus diam je..
yela owg buat salah kan..hehehe

tahun lepas jugak aku ade share partner dengan someone..
minat aku dengan dea same laa..
so kami beli handphone LG shine colour emas...

tak sangke minat kami same..
tapi sume tu kenangan..
and LG tu skang takde owg gune pon..
lelong..lelong..sape nak beli handphone tu..

taraaa....
laptop pemberian mama   
.suci bersih gitu..  :)

lg shine yang takde tuan yang nak pakai..hehehe..


nokia plak sentiase kat sisi aku..


tadaa....
gambar nie ambik kat internet jek..

aku macam teringin nak pkai hp nie..
hri tu da survey..
around rm450..

aku tertarik sbb warne pink dea..
um..cakap pasal warne pink nie...
ramai sangat kutuk aku..
suke ati aku la kan..hehhhe..

mak aku slalu jugak cakap..
''fara da takde colour laen ke nak pilih''
bagi aku pink tu lembut,,sdap mate memandang..

harap2 dapat la impian aku nak pakai hp sony tu..
share partner aku pon berminat jugak dengan hp tu..
npe la minat aku same dengan dea??

~~from heart ; fara~~
1:07 am

No comments: