Saturday, August 21, 2010

sepenggalan cerita cinta..






semalam,kelmarin,hari ini,dan esok. 
semua ini kebahagiaan.
 kadang-kadang ada sakitnya,ada lukanya.
 tapi tu semua mengajar saya erti hidup
 hey bila orang bercakap,cinta itu pura-pura.buang masa.
awak belum temui insan yang jujur,mencintai atas dasar cinta dan suka semata-mata.
 memanglah, bila habis madu sepah dibuang.
dan bila bercinta janganlah asyik berkepit memanjang
 byk benda kena buat.
saya sayangi awak atas dasar siapa diri awak.
 terima kasih kerana menjaga diri saya sebaik mungkin.
 terima kasih kerana sanggup menangis untuk saya.
sanggup berkorban semua untuk saya.
 awak pernah cakap yang saya istimewa sangat.
walaupun saya selalu sakitkan hati awak? buat awak sedih? kenapa... 
awak cakap selalu cakap.. "saya harap sgt hubungan ni kekal"...
saye cume cakap "bile saya takde,jangan lepaskan kesunyian awak dengan cari perempuan laen"
awak tak kan faham kekecewaan kat hati saya..
"ya Allah jika lelaki ini memang untuk ku,jagalah dia untuk diriku,dekat kan lah dia untuk aku,jangan lah biarkan dia mencintai aku lebih dari dia mencintaiMu. AMEEN". 
 saya tetap dengan impian saya. untuk memiliki awak sehingga habis nafas saya".
saya rindu semua tentang awak. 
saya sayang awak separuh mati.bye




No comments: