Monday, April 11, 2011

hari ini monday

assalamualiakum..
salam sejahtera..
salam satu malaysia..
jam menunjukkan 12.40 pm..(dengan laju aku menaip..)
waktu nak balek hanye ade 5 minit..hoho
penat la hari ni..
Bukan penat badan..tapi..
Penat otak..da rase longlai je otak ni..
Haha..ade ke otak longlai?Lantak la..
Bahase melayu mule2 je gune..then lepas spm hancus..

PENAT?
Sebab Ape??
Sebab report da due bulan aku tak buat..
Tadi baru update sampai 02 Febuari 2011..
Pastu penyelia mintak buat rumusan tender..
Bile buat rumusan kena ade rundingan harga..
Bila ade borang runding harga kena ade borang ceklist..
bile da siap kena print..
Pastu ambik nun jauh kat sane..
Bile dah ambik,kena phostate atas kertas kaler pulak..
Bile da siap sume,, kene komen pulak??
Takpe..aku rela menurut perintah..
Sebab penyelia aku baik..
Tegur cara baik..selalu puji aku rajin..okey tu bohong sebab aku malas..
bawak laptop pun malas sebab aku terpakse jalan jauh..
Dengan pakai high heel aku kene jalan dengan tertib..
Sebab ape?? Sebab takot jatuh laa..malu maaa..
Okey lepas dah siap komen, baru boleh tnjuk kat bos..
Bile da jumpe kontraktor, kene buat rundingan harga baru pulak..
kena ade lampiran spk..lampiran unit..
lampiran kontrak dan exactra...

TAPI? takpe..aku suke..
Kalau boleh mahu lama lagi berpraktikal di sini..
Sebab final report aku tak sentuh lagi..bahan takde lagi..
Report harian masih berhutang 2 bulan...
aishhhh..pening otak aku pikir..
tidur terganggu....

Okey sambung nanti sebab aku mahu pulang...
-
-
-
aku balek dan terseliuh kaki akibat nak balek awal..rindu inas lar..
mandi
solat
makeup
hantar syirah sekolah fardhu ain
masuk ofice..
(berjalan dalam cuace panas terik)
kena pakai auto overhead dryer pade jalan ke ofis..hoho
kerja
kerja dan terus kerja..

sampai satu saat aku da give up..otak blurr..
so buat keje make over..hehe

taraaa


pensil case pink aku + kitty comel mama beli




buku nota pink aku dibeli bersame encik bekas bf,tapi duet aku okay




buku laporan harian aku *-* bile kau mahu rajin?
ceh macam buku tu olang pulak



cik kitty, sara(pink) dan sam(hitam)
awop trimas again bagi sam tapi saye sayang nak bagi mirror kitty tu..hoho..abaikan




sara, sam dan turtle (pemberian azie,nape bagi kecik sangat?ceh tak bersyukur)
anyway ko faham aku suke pink azie..



sara dan sam bergaduh sebab aku balek lambat kat pejabat..
(maybe depe bosan ikut aku bekerja?)
tak lupe kalkulator untuk mengire wang tahanan para kontraktor..
penat aku buat payment,bayar la aku sikit? air kosong pon jadi la.. (tak malu disitu)

mase untuk pulang ke rumah setelah bertungkus lumus siapkan report hanye untuk 2 minggu..
2 bulan lagi??

kalau tak suke bace just click X di screen anda..
terima kasih..


3 comments:

mimimemo said...

siapkan cepat report 2 bulan tu nanti patah tgn nak menulis..percaya lah:)

Qistina Delisha said...

chiyok gadis merah jambu..!! ;)

najihahfara said...

comelnye hello kitty tu..btw rindu ko sesangat